In u ghjugnu di u 2021, Hitachi Construction Machinery (HCM) è ABB anu annunziatu a so cullaburazione per sviluppà un camion di miniera elettricu di a batteria piena chì riceverà a putenza necessaria per operare da una catenaria di tram aereo mentre carica simultaneamente l'energia à bordu basatu nantu à un almacenamentu di energia. sistema cù a tecnulugia d'alta putenza è batterie di longa vita da ABB.
Dopu, in u marzu di u 2023, HCM è First Quantum anu annunziatu chì a miniera di cobre Kansanshi in Zambia seria un situ di prova ideale per questi prucessi grazia à u so sistema di assistenza di trolley esistente allineatu cù u sviluppu di camioni di trasportu alimentati da batterie. A minera hà digià 41 trolleybus HCM.
IM pò rapportà chì u novu camion hè avà vicinu à a fine. HCM Japan hà dettu à IM: "Hitachi Construction Machinery trasmetterà u so primu camion dump rigidu tutta a batteria cù batterie ABB Ltd, caricatori à bordu è infrastruttura associata versu a mità di 2024 à a pianta di First Quantum in Kanshan West. Studiu di fattibilità tecnica di a minera di ramu è d'oru. operazione ".
L'implementazione di prova coinciderà cù u prughjettu di espansione S3 di Kansanshi, cù a messa in cumissioni è a prima pruduzzione prevista in 2025, HCM hà aghjustatu. E funzioni basiche di u sistema di batterie, cume l'equipaggiu idraulicu è l'operazioni ausiliarii sò attualmente in prova, HCM aghjunse. Pantografu à a fabbrica Hitchinaka Rinko in Giappone. Hitachi pò ancu pruvà trolleybuses in u so situ di prova Urahoro in Giappone. A categuria attuale di camioni di bateria piena ùn hè ancu stata revelata.
Appliendu a tecnulugia pruvata da i sistemi di trolleybus esistenti à i camioni dump alimentati da batterie, Hitachi Construction Machinery pò accelerà u sviluppu di u mercatu di i so prudutti. U disignu aghjurnabile di u sistema furnisce ancu u benefiziu aghjuntu di permette à e flotte di camion diesel esistenti esse aghjurnate à sistemi di batterie à prova di futuru, furnisce capacità di flotta scalabile, impattu operativu minimu è valore più grande per i clienti cum'è First Quantum.
A flotta di l'equipaggiu di custruzzione Hitachi di First Quantum include 39 EH3500ACII è dui camion rigidi EH3500AC-3 chì operanu in operazioni minerarie in Zambia, è ancu parechje macchine à scala di custruzzione chì operanu in u mondu. Un 40 camioni EH4000AC-3 supplementari, equipati cù l'ultimu disignu di pallet robusti HCM/Bradken, sò stati spediti in Kansas per sustene l'espansione di u prughjettu di espansione S3. U primu novu Hitachi EH4000 dump truck (N ° RD170) entrerà in serviziu in settembre di u 2023. Hè statu ancu furnitu sei escavatori EX5600-7E (elettrici) equipati cù bucket Bradken Eclipse è tecnulugia di rilevazione di denti mancanti.
Una volta finitu, u prughjettu di espansione S3 includerà una pianta di trasfurmazione off-grid di 25 tunnellate annu è un novu parcu minerariu più grande, aumentendu a capacità di produzzione annuale totale di Kansan West à 53 tunnellate annu. Una volta chì l'espansione hè finita, a produzzione di rame in Kansansi hè prevista per una media di circa 250 000 tunnellate annu annantu à a vita di a minera restante finu à u 2044.
International Mining Team Publishing Ltd 2 Claridge Court, Lower Kings Road, Berkhamsted, Hertfordshire, Inghilterra HP4 2AF, Regnu Unitu
Tempu di Postu: Dec-13-2023