A miniera d'oru in Nevada ordina 62 camions Dumper Komatsu

Per sperimentà a piena funziunalità di stu situ web, JavaScript deve esse attivatu. Eccu struzzioni nantu à cumu attivà JavaScript in u vostru navigatore web.
Salvà à a Lista di Lettura Postata da Jane Bentham, Editore Associatu, Global Mining Review ghjovi, 12 ottobre 2023 09:30
Basendu nantu à u successu di i camioni Komatsu in a miniera di cobre Lumwana in Barrick, Zambia, Nevada Gold Mines (NGM) hà firmatu un accordu pluriennale cù Komatsu per furnisce 62 camions dumper Komatsu 930E-5 trà 2023 è 2025. NGM hè u mondu sanu. u più grande complexu mineru d'oru di una sola cumpagnia, una joint venture trà Barrick è Newmont.
I novi camioni Komatsu entreranu in serviziu à dui minieri in Nevada: 40 seranu disposti in u cumplessu Carlin è 22 in u situ di Cortez. In più di i veiculi, NGM hà ancu acquistatu parechji equipaggiu ausiliari da Komatsu.
"Basatu annantu à l'implementazione successu di Lumwana, avemu decisu di aghjurnà a nostra flotta cù 62 novi camion Komatsu", hà dettu u direttore generale di NGM Peter Richardson. "Komatsu ci furnisce un supportu regiunale tremendu, è a so squadra in Elko ci aiuta à sustene a nostra flotta per mezu di riparazioni di pezzi di camion, prugrammi di aghjurnamentu di i motori di rota, è mantenimentu è supportu per l'escavatori P&H chì facenu parte di a nostra attività".
L'acquistu di a nova flotta in Nevada seguita a forte prestazione di a flotta di camioni Komatsu recentemente installata è di l'equipaggiu di supportu in a miniera di Barrick Lumwana in Zambia. E duie cumpagnie si sò riunite à a fine di l'annu passatu à a sede di Komatsu Surface Mining in Milwaukee, Wisconsin, ponendu e fundazioni per un partenariatu glubale. Komatsu hè impegnatu à custruì u successu di Lumwana è NGM in partenariatu cù Barrick Group è hè piacè di esse cunsideratu per u prughjettu Reko Diq di a cumpagnia in Pakistan.
"Semu felici di custruì u successu chì Barrick hà ottenutu finu à oghje per via di sta nova cullaburazione cù Nevada Gold Mines", hà dettu Josh Wagner, vicepresidentu è direttore generale di a Divisione Minera Nordamericana di Komatsu. "Seremu pronti à sfruttà e nostre capacità avanzate è in crescita di serviziu Elko per sustene l'espansione di a flotta".
Komatsu sta custruendu un magazzinu di circa 50 000 piedi quadrati accantu à u so centru di serviziu Elko per espansione u supportu di parti lucali per e cumpagnie di minieri è di custruzzione in a regione. A facilità hè prevista per esse cumissionata in principiu di 2024. U centru di serviziu di 189 000 metri quadrati d'Elko serve l'equipaggiu di minieri è di custruzzione cumpresi camioni, escavatori idraulichi, pala di corda elettrica è equipaggiu di supportu.
Leghjite l'articulu in linea: https://www.globalminingreview.com/mining/12102023/nevada-gold-mines-places-order-for-62-komatsu-haul-trucks/
Unisci à a nostra publicazione sorella World Cement per a so prima cunferenza è mostra EnviroTech in diretta in Lisbona da u 10 à u 13 di marzu di u 2024.
Stu avvenimentu di cunniscenza esclusiva è networking riuniscerà i fabricatori di cimentu, i capi di l'industria, l'esperti tecnichi, analisti è altri attori per discutiri l'ultime tecnulugia, prucessi è pulitiche aduttate da l'industria di cimentu per riduce u so impattu ambientale.
Sandvik hà ricevutu un grande ordine da a cumpagnia minera svedese LKAB per furnisce i caricatori automatizati à a minera di Kiruna in u nordu di Svezia.
Stu cuntenutu hè dispunibule solu per i lettori registrati di a nostra rivista. Per piacè accede o registrate gratuitamente.
        Copyright © 2023 Palladian Publications Ltd. All rights reserved Telephone: +44 (0)1252 718 999 Email: enquiries@globalminingreview.com


Tempu di post: Dec-12-2023